مواد شوينده
از درون آن (زنبور عسل) نوشیدنی هایی با رنگ های مختلف خارج کردیم که در آن شفا برای مردم است به تحقیق در آن نشانه هایی است برای کسانی که می اندیشند سوره نحل آیه 69 تمام مطالب این وبلاگ از سخنرانی های دکتران روازاده . خدادادی . خیر اندیش توسط مهندس مصطفی مسگریان جمع آوری شده است که من تصمیم گرفتم این مطالب رو در دسترس عموم بگذارم مدیر وبلاگ: رضا دارابی

به نظر شما سطح وبلاگ در چه حد است؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان طب سنتی و آدرس tebdava.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 9
بازدید کل : 236518
تعداد مطالب : 352
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

کل مطالب : 352
کل نظرات : 2

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 9
بازدید سال : 2115
بازدید کلی : 236518
مواد شوينده

  مواد معطري که در مايع ظرفشويي مي ريزند سمي است و وقتي ظرف مي شوييم سر خود را به طور معمول پايين نگه مي داريم و مخصوصا اگر آب گرم را باز کنيم اين مواد سمي متصاعد شده و از راه بيني وارد شش ها و سريعاً وارد خون مي شود . اگر مواد سمي داخل معده شود شايد استفراغ کنيم و يا در روده اسهال شويم و دفع شود و يا در کبد تبديل شده و دفع شود ولي از طريق شش ها سريعا وارد خون مي شود وباعث مسموميت مي شود .
     مواد شوينده ديگر مثل جرم گيرهاي حمام و دستشويي ، سفيد کننده ها ، نرم کننده هاي داخل لباس و غيره نيز همين طور هستند .
ادکلن ،گلاب ، سرکه ، آبليمو ، آب غوره
      در قديم معمولا در عزاداري ها از گلاب استفاده مي کردند ولي در عروسي ها استفاده نمي کردند . گلاب غم زدا است و در همه غذا ها در قديم به يک شکلي استفاده مي شد.
     وقتي مطلبي را مي خواهيم به ذهن بسپاريم و يا انجام دهيم مثل درس خواندن و يا يک کاري را که به ما مي سپارند ، تا دستور مي آيد فرماندهي بدن فعال مي شود و فرمان را به پيغام بر مي دهد . به طور مثال رئيس جمهور به وزير دستور مي دهد . پيغا مي که پيغام بر مي برد قفل است و قفل آن نوعي پروتئين است که هيستونن ها نام دارد. بعد وزير که مي خواهد پيام را باز کند با ماده اي به نام استين  کوئنزيم آ که باعث باز شدن قفل پيام مي شود . اين ماده در سه ماده به نام هاي آبغوره ، سرکه ، و آبليمو وجود دارد . سهيونيست ها آبغوره را که از فرهنگ ما خارج کردند . سرکه را نيز از مخلوط اسيداستيک با آب درست کردند . آبليمو هم که کاه را با جوهر ليمو مخلوط کردند و به عنوان آبليمو به خورد مردم مي دهند.
     حالا که ماده استين کوئيزم آ را در بدن نداريم درست چيزي در ذهن ما ثبت نمي شود . حالا فرض کنيم  خبر بدي به انسان مي دهند . براي اينکه باعث مرگ انسان نشود و جلوي اين غم و افسردگي را بگيرد . فرماندهي دستور مي دهد و وزير براي اينکه بتواند پيام را باز کند بايد کليد را ( سرکه ، آبليمو ، آبغوره ) در قفل ببرد و لي کليد  نمي تواند قفل را باز کند بايد روغن کاري شود( که گلاب همين کار را مي کند) وانسان ديگر از فرط غم و اندوه سکته نمي کند. متاسفانه هم اکنون گلاب را از فرهنگ ما بيرون برده و به جاي آن عطر و ادکلن را وارد فرهنگ ما  مي کنند که خود موادي سمي هستند .
     عطر برگ درخت نارنج يا نعناع يا بوي خود نارنج را استفاده کنيم . مخصوصا اکليل کوهي يا (به خارجي رزماري) اگر به خودمان بزنيم با يک انسان عصباني که اخم هاي او در هم است برسيم همه چيز را فراموش مي کند .
     ولي در حال حاضر با زدن اين عطر و ادکلن غربي وقتي وارد اتوبوس شويم يک نفر سرفه مي کند ، يک نفر ديگر که آسم دارد تحريک مي شود و به او تنگي نفس دست مي دهد،ديگري که چشم هايش را عمل کرده چشم درد  مي گيرد . در ماده ظرف شويي هم از اين مواد سمي به عنوان اسانس ميوه هاي مختلف استفاده مي شود . در لباس شويي هم به عنوان مواد نرم کننده و ضد پرز استفاده مي شود . به جاي آنها مي توان از نمک در يک تشت آب استفاده کرد که هم نرم کننده است و هم لباس پرز نمي گيرد .  
 



تعداد بازدید از این مطلب: 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود